PIAF 2016 - call for entries

Od 18. ledna do konce února mohou agentury přihlašovat reklamy do soutěže PIAF - Prague International Advertising Festival.

19.1.2016 00:00

Letos se bude konat už sedmý ročník festivalu, který vyvrcholí obvyklou dvoudenní konferencí ve dnech 26. a 27. dubna v Praze. Shortlisty budou zveřejněny v polovině dubna. Předsedou poroty je letos Ben Tollett z londýnské agentury adam&eveDDB. Už nyní mohou agentury přihlašovat práce, čas na to mají až do 29. února.

 

Ben Tollett, přeseda poroty PIAF 2016

 

Festival PIAF je známý hlavně díky svým netradičním kategoriím, zahrnujícím celou škálu reklamních a marketingových "dovedností" - například Kreativní využití tradičních reklamních formátů, Využití redakčního obsahu nebo Zapojení publika. Jedna porota také hodnotí všechny práce ve všech kategoriích, což podle organizátorů garantuje stejnou úroveň hodnocení.

 

Jedna z loňských výherních prací - zlato v kategorii Brilantní provedení pro Heineken City Symphony

Podobný obsah