02.08.2017, 10:34

Škoda zdvojnásobila objem inzerce a předstihla Hyundai

Škoda zdvojnásobila objem inzerce a předstihla Hyundai
Zdroj: Škoda

Automobilka Škoda Auto zvýšila v prvním pololetí objem reklamy v českých médiích o 115 procent na 422 milionů korun v ceníkových cenách. Předstihla tak značku Hyundai, která letos zvýšila nákup reklamního prostoru o 39 procent na 342 milionů Kč. Vyplývá to z měření monitoringu reklamy Nielsen Admosphere.

Na třetím místě v segmentu osobních aut skončil Volkswagen s objemem inzerce 205 milionů korun. To je o sedm procent meziročně více. Na dalších místech skončily značky Kia a Renault.

V preferencích internetových uživatelů vede Škoda. Nejen, že alespoň jedno auto této značky vlastní podle průzkumu Nielsen Admosphere 29 procent lidí, což je nejvíce, ale obdobný počet dotázaných (27 procent) ji považuje za nejlepší. "Tento výsledek se dá vysvětlit zejména dlouhodobě kladným vztahem lidí k této tradiční české značce," uvedla mluvčí Admosphere Eliška Morochovičová.

Na druhém místě skončil Renault, který vlastní šest procent lidí. Kolem pěti procent internetových uživatelů má doma vozy Volkswagen nebo Ford.

Za nejlepší značku, hned po Škodě, lidé považují Volkswagen, Audi, BMW a Ford.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.