10.10.2017, 14:12

Kampaň Suistudia využívající muže jako objekty se stala hitem internetu

Podzimní kolekce společnosti vyrábějící kalhotové kostýmy obrací genderové stereotypy.

Kampaň Suistudia využívající muže jako objekty se stala hitem internetu
Zdroj: Suistudio

Jde v podstatě o genderově převrácené fotografie pánské luxusní módy, která dlouhodobě využívá nahé ženy jako odlidštěné doplňky pro zdánlivě mocné a úspěšné muže.

Mužům na fotografiích není vidět do tváře, jsou rozostření a někdy dokonce i oříznutí, jako by se příliš nelišili od ostatních součástí interiéru - polštářů a kožešin, které ženy obklopují. 

Slogan jasně vzkazuje "Neoblékáme muže." Na kampaň upozornil web Hornetapp.com, podívat se můžete zde: 

Zdroj: Suistudio

Zdroj: Suistudio

Zdroj: Suistudio

Zdroj: Suistudio

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.