18.02.2016, 17:21

FTV Prima bude vydávat časopis Primáček

FTV Prima bude vydávat časopis Primáček

Skupina Prima rozšiřuje své aktivity. Pod obchodní značkou Solootions nově zastřeší marketingové a PR aktivity směrem ke klientům. S novou značkou startují také nové marketingové projekty. Pro děti FTV Prima rozvíjí nový brand Primáček, pro milovníky běhu je v plánu závod LOVE RUN, pro mládež zase festival s youtubery. Prvními klienty servisovanými pod značkou Solootions jsou společnosti Viacom International Media Networks a společnost Pražské Benátky. 

 

[[{"type":"hn-image","fid":"536637","style":"600xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]][[{"type":"hn-image","fid":"536638","style":"600xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]]

Dáte si nanuk Primáček? A k tomu časopis pro děti? 

 

„Neustálý rozvoj naší marketingové a PR činnosti nás přivedl k myšlence vzniku nové obchodní značky Solootions, pod kterou můžeme klientům nabízet komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Naší výhodou na trhu je, že dokážeme těžit ze zázemí silné mediální skupiny. Máme úzkou vazbu na média vlastněná v rámci skupiny Prima, ale zároveň se výborně orientujeme na celém mediálním trhu a jsme schopni nabízet unikátní komunikační řešení,“ uvádí v dnešní tiskové zprávě Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný za agenturu Solootions.

Spolu se značkou Solootions se rozvíjí také dětský brand Primáček, který souvisí s dětským ranním pásmem vysílaným na hlavním kanále televize Prima. Primáček cílí na děti ve věku 6–10 let a na jejich rodiče. Pod touto značkou vznikla rodina šesti nových postaviček, z nichž každá má typický charakter (Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun). Prvním plánovaným počinem je nový dětský časopis Primáček, který vzniká ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont a na stáncích se objeví na počátku března.

Dalšími oblastmi, na které by se značka Solootions měla orientovat, je vydávání časopisů, knih, pořádání festivalů, merchandising, ale i další sportovně kulturní akce včetně odborných konferencí. „Kromě kuchařek vydávaných v rámci FRESH edice plánujeme letos v rámci Solootions vydávat knihy ve vazbě na primácké tváře a pořady. Stávající projekty Prima FRESH festival, BestCOOLpark, BestCOOLfest a COOL Day doplníme o festival zaměřený na youtoubery a běh pro zamilované LOVE RUN,“ vyjmenovává Aleš Pýcha a odhaduje: „Očekáváme, že letošní obrat Solootions bude několik desítek milionů korun.“ 

 

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.