12.07.2016, 10:53

Panáček Klasáček maskotem kampaně „Akademie kvality“ za 16,8 milionu korun

Panáček Klasáček maskotem kampaně „Akademie kvality“ za 16,8 milionu korun

Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) spouští edukativní kampaň na podporu kvalitních potravin, která tematicky i obsahově volně navazuje na dřívější podporu národní značky kvality KLASA.

"Jejím cílem je seznámit spotřebitele s benefity kvalitních potravin a zejména pak edukace spotřebitele. Kampaň je rozdělena do několika tematických okruhů, se kterými budou spotřebitelé v následujících dvou letech postupně seznámeni. Prvním z témat jsou mléčné výrobky, následovat budou např. maso, zelenina, pečivo či lahůdky. Začátek kampaně odstartoval 11. července spotřebitelská soutěž. Hlavním komunikačním pilířem celého projektu budou webové stránky www.akademiekvality.cz. Maskotem a průvodcem kampaně je panáček kvality Klasáček," uvedl v dnešní zprávě Peter Hermann z agentury McCann Prague PR.

 

 

Soutěž běží od 11. 7. do 28. 8. 2016. Mechanika spočívá v zakoupení mléčných výrobků označených značkami kvality (Klasa, Regionální potravina, Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou, Bio) nejméně za 100 Kč na jeden nákup. Soutěžící se musí následně registrovat na webových stránkách Akademie kvality a zaslat fotky zakoupených produktů a schovat si účtenku za jejich nákup.

„Čeští spotřebitelé se při nákupu potravin stále primárně orientují podle ceny, bez ohledu na kvalitu potravin, případně neumí kvalitu dostatečně definovat a rozpoznat. Výsledkem úspěšné komunikace by měla být změna v preferencích zákazníka, kdy bude při nákupu upřednostňovat potraviny s garantovanou kvalitou,“ uvedla mluvčí Fondu Vladimíra Nováková.

"Každý týden navštíví výherce týdenní ceny promo tým společně s maskotem kvality. Za každý mléčný výrobek s některým ze soutěžních log a prokázání platné účtenky získá výherce cenu v hodnotě 1.000 Kč. Maximální výše výhry na jednu soutěžní účtenku je cena v hodnotě 5.000 Kč. V závěru soutěže proběhne slosování všech došlých odpovědí a 3 výherci obdrží ledničku plnou kvalitních mléčných výrobků. Nejrychlejších 15 000 soutěžících obdrží poštou magnetku s nákupním seznamem na ledničku s maskotem kampaně – panáčkem kvality," dodává Peter Hermann. 

Realizaci kampaně mají na starosti agentury McCann-Erickson Prague, 1 YEAR & MORE PRODUCTION a Knowlimits. Předpokládaný rozpočet pro letní kampaň je 16,8 milionu korun.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.