14.03.2017, 15:52

Romance z francouzského obchodu chytne za srdce (video)

Reklama francouzského řetězce Intermarché je nejkrásnější reklamní romancí poslední doby. Sbohem mražená pizzo!

Romance z francouzského obchodu chytne za srdce (video)

Tříminutový spot od agentury Romance vypráví příběh mladíka, který se zatímco stojí s kamarády ve frontě, bezhlavě zamiluje do dívky za pokladnou.

Celý příběh se odehrává beze slov podkreslený písní L'amour l'amour l'amour v podání Marcela Mouloudji. Náš hrdina v něm hledá další a další důvody, aby se vracel do obchodu za svou milovanou... A poznává další a další netušené druhy zeleniny, které jsou divákovi servírovány skoro až ve filmové kvalitě. Nevyhne se ovšem ani lahvi kečupu.

Postupem času se z mladíka, který dřív dokázal připálit i mraženou pizzu, stává excelentní kuchař, ale jak to všechno dopadne, se radši podívejte sami.

Spot je zakončen sloganem "We all have a good reason to eat better every day" - "Všichni máme dobrý důvod jíst lépe každý den". 

Na reklamu upozornil web Adweek.com, podívat se na ni můžete zde: 

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.