14.03.2017, 17:52

Brazilský pivovar předělal své staré sexistické postery (video)

Brazilský pivovar Skol najal ilustrátorky, aby předělaly jejich staré sexistické postery.

Brazilský pivovar předělal své staré sexistické postery (video)

"Tyhle obrázky jsou součástí naší minulosti... ale svět se vyvinul, a stejně tak Skol. Tohle už nás dále nereprezentuje," uvádí brazilský pivovar Skol. 

Brazilská značka se v nové kampani přiznává ke své sexistické minulosti. Ve videu ke kampani "Reposter" otevřeně sdílí své předchozí reklamy, kde jsou sexy ženy naprosto očividně používány jako "návdnada". (Takovouhle minulost má za sebou ovšem i spousta jiných značek...)

V reklamě pak dále dají své staré postery k dispozici šesti ilustrátorkám, které je předělají. A radikálně tak změní jejich poselství. 

Za kampaní stojí agentura F/Nazca Saatchi & Saatchi, upozornil na ni web Adweek.com, podívat se můžete zde: 

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.