15.03.2017, 11:57

AXA Assistance používá ke sjednání pojištění chatbota

AXA Assistance má vlastního chatbota, který dovede sjednat cestovní pojištění. Stačí si s ním vyměnit pár zpráv přes Facebook Messenger.

AXA Assistance používá ke sjednání pojištění chatbota

„Stojíte na letišti, za chvíli letíte a najednou vám dojde, že jste zapomněli na pojištění. Normálně byste si na mobilu otevřeli stránky pojišťovny, nově ale máte k dispozici jednodušší řešení. Stačí otevřít Facebook Messenger, vyhledat firemní stránky AXA Assistance a napsat jakoukoli zprávu.

Po zahájení konverzace vás osloví chatbot a zeptá se kdy, kam a na jak dlouho plánujete jet. Poté nabídne několik variant pojištění, a pokud si jednu z nich vyberete, požádá o osobní údaje a další nezbytnosti. Všechny informace v reálném čase zpracuje a na závěr zobrazí přehled pojištění s možností ho jednoduše zaplatit. Celý proces je rychlý a intuitivní. Styl komunikace chatbota navíc odpovídá tomu, jak si mezi sebou lidé na chatu běžně píšou,“ vysvětluje Lukáš Přikryl z AXA Assistance.

Chatbota pro AXA Assistance vyvinula softwarová společnost Pragonauts, dříve Mobile Internet.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.