27.03.2017, 18:53

Novým generálním ředitelem Radiohouse je Hrnko z Lagardere

Novým generálním ředitelem Radiohouse je Hrnko z Lagardere

Miroslav Hrnko dnes převzal funkci generálního ředitele Radiohouse s.r.o. Bude mít na starosti řízení společnosti s cílem posílit rozvoj tržeb a pozici předního mediálního zastupitelství na českém trhu. Tento krok následuje poté, co minulý týden opustil všechny funkce v Lagardere Active ČR, kde dosud působil.

„V minulosti jsem měl možnost sledovat, jak se Radiohouse, tento stále poměrně mladý subjekt na českém mediálním trhu, postupně úspěšně etabluje a rozvíjí. Nyní se budu na tomto rozvoji přímo podílet. Chci využít výjimečných schopností jeho lidí i zastupovaných značek k dynamickému rozvoji nových řešení a posílení přidané hodnoty pro majitele i naše klienty,“ říká nový generální ředitel Miroslav Hrnko.

Radiohouse je tým marketingových odborníků, který kombinuje komunikační a obchodní potenciál významných mediálních značek - je společným produktem Media Bohemia a Lagardere Active ČR.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.