18.04.2017, 07:10

United už trollí i ostatní aerolinky. PR katastrofu konkurence využívají ve svůj prospěch

Marketingový přešlap tak gigantických rozměrů, jakého se nedávno dopustily aerolinky United, byl pro PR oddělení ostatních leteckých společností tak lákavou návnadou, že by byla prostě škoda této příležitosti nevyužít.

United už trollí i ostatní aerolinky. PR katastrofu konkurence využívají ve svůj prospěch
Zdroj: Twitter

Konkurenci netrvalo dlouho a prostřednictvím svých účtů na sociálních sítích zahájily protipalbu. Daly tak světu najevo, že podobný incident s násilným odtažením pasažéra by se u nich přihodit nemohl.

Jednou z prvních aerolinek, která na kauzu zareagovala byla společnost Emirates, která si ani v jiných podobných případech nenechává ujít příležitost k rýpnutí. Novým reklamním spotem se nese slogan "Fly the friendy skies", což má poukazovat na to, že Emitares se k vám jako k pasažérovi budou na rozdíl od United chovat hezky. 

"We are here to keep you #united Dragging is strictly prohibited". Tento tweet vypustila do světa jordánská společnost Royal Jordan. Slovní hříčka poukazuje na to, že s Royal Jordan vás nikdo po zemi tahat nebude.

Na video se skandálem se můžete podívat zde:

Na internetu se také objevila řada vtipných videí vztahujících se ke skandálu:

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.