Empresa uvádí na trh týdeník Faktor S, tým posílí Petr Musil z Ekonomického deníku

Nový časopis v portfoliu Empresa Média začne vycházet ve čtvrtek 25. února, šéfredaktorem je Ondřej Fér.

20.1.2016 14:13

Nový časopis se má věnovat hlavně ekonomickému zpravodajství, podle šéfredaktora Ondřeje Féra chce také ironicky komentovat aktuální dění.

 

 

Podle prohlášení společnosti Empresa Media se bude věnovat nejen nejbohatším osobnostem a jejich životnímu stylu, chce také analyzovat způsob jejich uvažování a rozhodování. „Faktor S je projekt, kterým chceme vstoupit na trh ekonomických magazínů. Tento segment považuji za mimořádně perspektivní. Myslím, že na tuzemském časopiseckém trhu chybí agresivní zpravodajsko-ekonomický magazín,“ uvedl Jaromír Soukup, majitel Empresa Média.

 

Ondřej Fér

 

Na novém týdeníku budou pracovat zkušení novináři: Ondřej Fér dříve pracoval pro Ekonomický deník, ze kterého nyní získal jako novou posilu Faktoru S také Petra Musila. Do redakce také nastoupily Markéta Lukášková (Reflex, G.cz, extra.cz) a Kamila Jušková (CBW, Lidové noviny, Ekonom).  „Zázemí zpravodajského časopisu Týden nabízí dostatek prostoru pro synergie a spolupráci. I díky tomu se můžeme věnovat kauzám, rozplétat vztahy mezi osobnostmi z politiky a byznysu. Chybět nebudou ani témata spojená se životním stylem, na která se ovšem budeme dívat jinak, než je v českých médiích obvyklé,“ řekl k obsahu Faktoru S Fér.

Faktor S bude stát 29 korun.