Jak britský bulvár málem způsobil třetí světovou

19.10.2016 10:48

Ruská státní televize kritizovala britský bulvár za zprávu, že se schyluje k nukleárnímu útoku.

Britský bulvární web přinesl senzační zprávu o tom, že se schyluje ke třetí světové. Mělo jít o informaci, kterou weby Daily Star a Daily Mail přebraly z ruských stránek.

Problémem ale je z jakých. Jak ve své reakci napsalo státem financované médium Russia Today - britské weby totiž zveřejnily neověřenou informaci z regionálních stránek, i když šlo o závažné informace, že se schyluje k jisté formě vojenského, případně jaderného útoku.

Russia Today se ke kauze vyjádřila: „Nepotvrzená zpráva na regionálním zpravodajském webu je zdá se dostatečná pro britský bulvár, aby svým čtenářům připomenul jak je "velký zlý Vlad“ tajně plánuje bombardovat," a zároveň zkritizovala formu, jakým způsobem byl článek prezentován na sociálních sítích. Daily Mail vedle fotky Vladimíra Putina zobrazil řadu tanků a Daily Star k ruskému prezidentovi vytvořil koláž s jaderným výbuchem.  

 

 

 

 

Původní správa podle RT pochází z uralského webu Znak.com. S odvoláním na ni britské weby psaly o tom, že „Rusko naléhavě svolává rodiny úředníků žijící v zahraničí, protože se obávají hrozby třetí světové války,“

 

Podobný obsah