Prodeje společenských týdeníků v listopadu: Týdnu razantně klesá předplatné i prodej na stáncích. Reflex pokračuje v propadu přímých prodejů

9.1.2017 11:05

Prodeje společenských týdeníků, alespoň tedy těch, které pravidelně sledujeme, většinou rostou. Hlásají to alespoň celková čísla, jak je dnes zveřejnila Kancelář ověřování nákladu tisku. Jediný, kdo vykazuje setrvalý propad celkových čísel je časopis Instinkt.

Při detailním pohledu na čísla už ale situace vypadá jinak. Časopisy Týden a Reflex se propadají v prodejích na stáncích a v obchodech. Týden má nižší přímé prodeje než Respekt a jen těsně poráží sesterský Instinkt. Reflex také setrvale ustupuje ze slávy kdysi suverénně nejprodávanějšího společenského časopisu na stáncích. Velmi razantně jej vytlačilo Téma. Tomu skokově rostou prodeje na stáncích i počet předplatitelů. Týdnu pak brutálně klesá i počet předplatitelů. Čísla Reflexu a Týdne zachraňují elektronické prodeje (ty často vznikají jako bonus k nákupu elektroniky a podobně), které vůbec neodpovídají trendům zájmu o tyto časopisy, jak se projevuje v prodejích na stánku a v předplatném. 

 

Celkové prodeje vybraných společenských týdeníků listopad 2015/2016

 

Přímé prodeje vybraných společenských týdeníků listopad 2015/2016

 

Předplatné vybraných společenských týdeníků listopad 2015/2016

 

 

Elektronické prodeje vybraných společenských týdeníků listopad 2015/2016

 

Zdroj: ABC ČR - Kancelář ověřování nákladu tisku

Podobný obsah