Prodeje společenských týdeníků v říjnu: Roste zájem o TÉMA. Reflex, Týden a Instinkt se razantně propadají v prodejích na stáncích

12.12.2016 12:08

Prodeje společenských týdeníků, alespoň tedy těch, které pravidelně sledujeme, rostou. Tedy ukazují to celková čísla, jak je dnes zveřejnila Kancelář ověřování nákladu tisku. Jediný, kdo v meziročním srovnání října 2015 a 2016 zaznamenal propad, je týdeník Instinkt (Nedávno také nejspíš kvůli špatným číslům došlo k výměně na postu šéfredaktorky). 

Při pohledu na konkrétní čísla už ale situace vypadá jinak. Na stáncích ztrácí čtenáři zájem nejen o Instinkt, ale i o Respekt, Reflex a Týden. Jediný, kdo v přímém prodeji roste, a to razantně, je týdeník TÉMA z mediálního domu Mafra (vydává i web MediaHub.cz). Podobná je i situace v oblasti předplatného - TÉMA roste, Respekt a Reflex se drží na svém, padají Instinkt a Týden. Ten zachraňují ostatní a elektronické prodeje. U Týdne už nyní tvoří skoro 60 procent celkových prodejů. 

 

Celkové prodeje vybraných společenských týdeníků říjen 2015/2016

 

Přímé prodeje vybraných společenských týdeníků říjen 2015/2016

 

Předplatné vybraných společenských týdeníků říjen 2015/2016

Zdroj: ABC ČR - Kancelář ověřování nákladu tisku

 

Podobný obsah