Šéf Seznam.cz: Chceme vzít reklamní peníze českým televizím. Zprávy Seznamu se pohybují kolem 300 tisíc přehrání za den

12.10.2016 10:26

Nejčtenější články na nových Zprávách Seznam.cz se pohybují kolem 400 - 450 tisíc page view. Nejvíc dosud bodovaly články o volbách a také článek o projevu policejního prezidenta, který na něm urážel ministry a vládu. "Zprávy Seznam.cz se nyní pohybují kolem dvou milionů page view a 300 - 400 tisíc přehrání videí denně," uvedl dnes generální ředitel Seznam.cz Pavel Zima během svého vystoupení na Czech Internet Forum. 

Své vlastní videozprávy chtěl majitel Seznam.cz Ivo Lukačovič rozjet už před pěti lety, ale nakonec usoudil, že na to ještě není vhodná doba. "Ta se změnila, vnímali jsme, že je tu teď prostor pro nové seriozní médium a my máme všechny trumfy v ruce jej udělat. Dlouhodobě chce být totiž Seznam.cz velkým mediálním domem," uvedl Zima. 

Seznam.cz dnes získává zhruba třetinu příjmů z internetové display reklamy. Nový projekt Zpráv má společnosti přihrát reklamní peníze, které nyní firmy utrácení v českých televizích. 

Zprávy na Seznam.cz se budou dál rozvíjet, přijdou hlavně nové pořady. Jedním z nich by měl být třeba pořad Sabiny Slonkové a Jiřího Kubíka, jakási reality videa z investigativního vyšetřování. 

Zima dále uvedl, že nové Zprávy neohrozí spolupráci s vydavatelstvím Borgis, které se podílí na tvorbě webu Novinky.cz. "Novinky dělají základní servis, kdy publikují nějakých tři sta článků za den. Videozprávy by měly produkovat nějakých třicet zpráv, které budou mít ambici být unikátní, takže nám nevadí, že se občas na homepage Seznam.cz potkají dva články na stejné téma jen třeba s trochu jinými titulky na Novinkách a na Zprávách Seznam.cz, ty projekty jsou prostě odlišné," uvedl Zima. 

Podobný obsah