Týden v médiích: Komu se postaví, toho vyhoní. A jak bude vypadat ČT za vlády Petra Hampla?

10.1.2016 00:29

Docílit toho, aby článek zaujal čtenáře, kteří jej pak budou masivně sdílet na Facebooku a naženou webu potřebné "klikance", je týden od týdne těžší a těžší. Tedy pokud nepíšete o uprchlících nebo hořících pařezech. Doba je prostě zlá, šéfové vyžadují neustálý nárůst návštěvnosti a počtu zobrazených stránek. Můžete psát o blížícím se konci světa (po 1 345 789x), věštbách bulharských stařenek, očkování nebo Miloši Zemanovi, ale minulý týden jsem konečně objevil další způsob jak dostat článek mezi prostý lid: 

 

 

Článek pochází z října roku 2014, ale nejspíš jej předtím vůbec nikdo nečetl nebo alespoň ne někdo, kdo se vyžívá ve dvojsmyslech, protože Facebookem prosvištěl tam a zpátky teprve tento týden. Všichni dělali: "Ha, ha, ha, chlápek onanoval, strážník ho honil" a všichni klikali a sdíleli. 

Jenže místo, aby šéfové Deník.cz měli radost, někdo vyměknul, jako by snad byl Deník.cz Čtyřlístek nebo co a článek už má mnohem nudnější (a tím pádem neklikací) titulek

 

 

To kolegové v Aktuálně.cz se toho nebojí. Prostě, když se Čechům nepostaví, tak se jim nepostaví a je třeba říct to naplno (řeč je o Sereně Williamsové). 

 

 

Když si na ten článek kliknete, zjistíte, že tady podle všeho došlo ke změně v opačném gardu. Původně totiž podle své adresy zněl: "Serenu Wlliamsovou trápí koleno. Na Hopman Cupu se nepředstaví". Doufám, že změna skutečně byla vytvořena s cílem mít v titulku dvojsmysl s jasným sexuálním podtextem a vytěžit z toho facebookovou slávu, protože to se vážně povedlo. Je to prostě cesta. Máte málo "klikanců"? Směle do toho. (Jeden se ale trošku bojí, kam tuhle metodu přivedou Parlamentní listy). 

 

Na podobné téma jsem v uplynulém týdnu objevil ještě jeden krásný vtípek:

 

Nejvíc veselo na mediální frontě je ale v tuhle chvíli stejně v Polsku ovládnutém stranou PiS. Tam se třeba šéfem kulturního kanálu veřejnoprávní televize - TVP Kultura stal bývalý šéf katolického webu Fronda. Takže žádné kontroverze, žádná odhalená prsa, žádná sprostá slova a co půl hodiny Otčenáš. Polská TVP by si tak zasloužila nové logo. Už koluje polským Facebookem:

 

Co si budeme vykládat, Polsko vážně není daleko. Ještě blíž je ale Petr Hampl, který nás na svém facebookovém profilu ujistil, že...

Nemůžu se už dočkat. Dokonce si umím představit, jak by ČT po zásazích pana Hampla vypadala. Asi jako internetová "Česká nezávislá televize". Pohodlně se usaďte, udělejte si popcorn, a tohle si prostě pusťte. Stojí to za to. Kam se hrabe někdejší "Bobovize". 

 

 

 

A protože nejsme v Polsku, místo borce si na konec pustíme tuhle "borku" z MIAMI TV. Po tom, co jste se dívali na předchozí videa si trochu oddechu a relaxace prostě zasloužíte. 

 

 

Na jejích vstupech je nejlepší sledovat, jak se jí respondenti snaží vytrvale dívat jenom od očí. Ale je to boj...

 

Podobný obsah