V Evropě muži dělají to, co chtějí ženy. Vzkazuje německá značka muslimům

13.10.2016 07:53

Německá značka luxusního spodního prádla Blush zveřejnila provokativní reklamu. Nabízí v ní integrační kurz pro uprchlíky.

„Německo v roce 2015 přijalo milión uprchlíků většinou z muslimských zemí. Představuje to hrozbu pro ženskou rovnoprávnost a svobodu? Blush nabízí integrační kurz,“ uvádí značka. 

Na obrázcích kampaně jsou modelky ve spodním prádle a vizuály jsou doplněny nápisy: „V Evropě ne znamená ne a ano znamená anoanoano!“ „V Evropě muži dělají to, co chtějí ženy.“ „V Evropě ženy rozhodují i o tom, co si neoblečou.“„V Evropě jsou ženy rovnoprávné – ne-li víc.“

Reklamní kampaň připravila německá agentura Glow, která se značkou dlouhodobě spolupracuje. Výsledkem jsou většinou reklamy s provokativním odkazem. Na kampaň upozornil web AdsoftheWorld.com.

 

 

Podobný obsah