20.01.2016, 14:13

Empresa uvádí na trh týdeník Faktor S, tým posílí Petr Musil z Ekonomického deníku

Nový časopis v portfoliu Empresa Média začne vycházet ve čtvrtek 25. února, šéfredaktorem je Ondřej Fér.

Empresa uvádí na trh týdeník Faktor S, tým posílí Petr Musil z Ekonomického deníku

Nový časopis se má věnovat hlavně ekonomickému zpravodajství, podle šéfredaktora Ondřeje Féra chce také ironicky komentovat aktuální dění.

 

 

Podle prohlášení společnosti Empresa Media se bude věnovat nejen nejbohatším osobnostem a jejich životnímu stylu, chce také analyzovat způsob jejich uvažování a rozhodování. „Faktor S je projekt, kterým chceme vstoupit na trh ekonomických magazínů. Tento segment považuji za mimořádně perspektivní. Myslím, že na tuzemském časopiseckém trhu chybí agresivní zpravodajsko-ekonomický magazín,“ uvedl Jaromír Soukup, majitel Empresa Média.

 

Ondřej Fér

 

Na novém týdeníku budou pracovat zkušení novináři: Ondřej Fér dříve pracoval pro Ekonomický deník, ze kterého nyní získal jako novou posilu Faktoru S také Petra Musila. Do redakce také nastoupily Markéta Lukášková (Reflex, G.cz, extra.cz) a Kamila Jušková (CBW, Lidové noviny, Ekonom).  „Zázemí zpravodajského časopisu Týden nabízí dostatek prostoru pro synergie a spolupráci. I díky tomu se můžeme věnovat kauzám, rozplétat vztahy mezi osobnostmi z politiky a byznysu. Chybět nebudou ani témata spojená se životním stylem, na která se ovšem budeme dívat jinak, než je v českých médiích obvyklé,“ řekl k obsahu Faktoru S Fér.

Faktor S bude stát 29 korun.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.