13.10.2016, 07:53

V Evropě muži dělají to, co chtějí ženy. Vzkazuje německá značka muslimům

V Evropě muži dělají to, co chtějí ženy. Vzkazuje německá značka muslimům

Německá značka luxusního spodního prádla Blush zveřejnila provokativní reklamu. Nabízí v ní integrační kurz pro uprchlíky.

„Německo v roce 2015 přijalo milión uprchlíků většinou z muslimských zemí. Představuje to hrozbu pro ženskou rovnoprávnost a svobodu? Blush nabízí integrační kurz,“ uvádí značka. 

Na obrázcích kampaně jsou modelky ve spodním prádle a vizuály jsou doplněny nápisy: „V Evropě ne znamená ne a ano znamená anoanoano!“ „V Evropě muži dělají to, co chtějí ženy.“ „V Evropě ženy rozhodují i o tom, co si neoblečou.“„V Evropě jsou ženy rovnoprávné – ne-li víc.“

Reklamní kampaň připravila německá agentura Glow, která se značkou dlouhodobě spolupracuje. Výsledkem jsou většinou reklamy s provokativním odkazem. Na kampaň upozornil web AdsoftheWorld.com.

 

 

[[{"type":"hn-image","fid":"540998","style":"600xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]][[{"type":"hn-image","fid":"540999","style":"600xauto","attributes":{"class":"hn-media-image image-insert-image hn-media-element"}}]]

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.