09.01.2017, 10:42

Deníky v listopadu: Zájem o tištěný bulvár klesá, nejvíc padá Blesk a Aha!

Deníky v listopadu: Zájem o tištěný bulvár klesá, nejvíc padá Blesk a Aha!

Deníky i v listopadu pokračovaly ve strmém propadu. V meziročním porovnání prodejů si vybrané deníky vedly v průměru o 7,51 % hůře než v roce 2015. Nejprudší propad zaznamenal stále nejčtenější bulvární deník Blesk (CNC), pohoršil si o 12,52 %, následovaný bulvárním deníkem Aha! (CNC), který meziročně propadl o 9,95 %.  

Nejvíce se naopak daří Deníku (VLM), ten zaznamenal jen mírný propad o 1,53 % a Lidovým novinám (MAFRA), které zaznamenaly propad o pouhých 1,68 %.  

 

Listopad 2015/2016 - prodaný náklad 

(Zdroj: ABC ČR - Kancelář ověřování nákladu tisku)

 

Situace v předplatném byla tradičně o něco optimističtější. Nejvíce se dařilo Lidovým novinám, meziročně si polepšily o 3,77 %. Blesk si připsal o 1,89 % více předplatitelů než v roce 2015 a deník Aha! dokonce o 4,29%, i když v přepočtu na absolutní čísla nejde o nijak závratný rozdíl. Předplatné u bulváru nadále zůstává spíše doplňkem pultového prodeje. Největší propad na poli předplatného meziročně zaznamenaly Hospodářské noviny (Economia), propadly o 9,43%.

 

Listopad 2015/2016 - předplatné

(Zdroj: ABC ČR - Kancelář ověřování nákladu tisku)

 

Naopak pultové prodeje klesají nejrychleji ze všech sledovaných kategorií. 

Listopad 2015/2016 - pultový prodej

(Zdroj: ABC ČR - Kancelář ověřování nákladu tisku) 

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.