17.02.2017, 15:28

Slovenská Mafra radikálně mění přístup k placenému obsahu

U nejnižšího předplatitelského balíčku může návštěvník webu surfovat po stránce bez jakékoliv reklamy. U nejdražšího balíčku pak uživatel kromě přístupu ke všem uzamčeným sekcím webu dostane i papírové předplatné deníku Hospodárske noviny.

Slovenská Mafra radikálně mění přístup k placenému obsahu

MAFRA Slovakia změnila způsob placení za obsah na internetu – HNkonto. Díky tomu nabídne nový přístup k uzamčenému obsahu na Hnonline.sk. Původní způsob placení za digitální obsah na internetu fungoval od prosince 2013, kdy se slovenský mediální dům rozhodl opustit systém Piano. Během února pak mohou uživatelé novou službu otestovat za 1 cent.

„Změna, kterou jsme udělali, je revoluční. Místo předplatného na různá časová období, je filosofií nového HNkonta nabídnout každému uživateli balíček na míru,“ říká David Csino, ředitel digitálních médií vydavatelství.

Slovenská MAFRA, která v Česku vydává web MediaHub.cz, chce čtenářům nabídnout nový způsob, jak sledovat a konzumovat prémiový obsah na internetu. Kromě předplatitelských balíčků spustí i novou aplikaci pro mobilní zařízení se systémy Android a iOS. V ní bude i nové vydání Hospodárskych novín. Obsah, který byl dosud na HNonline.sk zadarmo, bude zadarmo i nadále. Novinkou je pak sekce HNbiznis, prémiové analýzy a insiderské zprávy ze světa byznysu, dostupné už u balíčku Silver. Balíčky Bronz a Silver bude možné přeplatit si na jeden měsíc, balíček Platinum pak půjde předplatit nejméně na tři měsíce.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.