12.07.2017, 09:13

Sázíme na sezónní obsah, říká o novém webu Prima Nápady Manager online marketingu TV Prima

Podobně jako má Prima v portfoliu silný brand Prima FRESH, který zastřešuje segment vaření a informace k pořadům o vaření, tak nový web Prima Nápady se zaměřuje na segment hobby, kutilství, zahrádkářství a zahrady. Navazuje na obsah pořadů Receptář, Vychytávky Ládi Hrušky nebo bývalé pořady s Gondíkovými. O novém webu Prima Nápady s námi mluvil Lukáš Rýdl Online Marketing Manager TV Prima.

Sázíme na sezónní obsah, říká o novém webu Prima Nápady Manager online marketingu TV Prima
Zdroj: TV Prima

Myslíte, že bude tahounem nového webu Láďa Hruška? Nebo vsázíte na nové tváře?

Chceme se vyhnout tomu, aby to stálo jen na jedné tváři, naopak v rámci webu Prima Nápady s námi začínají spolupracovat tváře nové, které se prolínají s těmi stávajícími v televizi a na webu mají svůj prostor. V tuto chvíli za zmínku rozhodně stojí pan Pavel Zeman, známý český kutil, kterého diváci mohou vidět v pořadu VÁŠ PRIMA RECEPTÁŘ a jeho reportáže pak v rozšířené podobě zhlédnout právě na novém webu Primanapady.cz.

Na čem web staví?

Web je z velké části postaven na různých videích, sestříhaných z celého našeho archivu, takže tam diváci najdou všechny pořady, jak vylepšit věci na zahradě, v dílně, jak pěstovat nejrůznější rostliny či jak se starat o domácí mazlíčky. Obsah je hodně sezónní, chystáme obsah i k různým příležitostem, jako jsou Velikonoce, Vánoce nebo sezóna sklizně či zimování zahrad. Myslíme také hodně na divačky, pro které máme připravené velké množství DIY návodů, a i naši redaktoři přicházejí s vlastními nápady, co si třeba vyrobit pro zlepšení nálady a jak ozvláštnit atmosféru. Postupně na webu přibývá obsah, který tvoří samotní diváci. Přišlo nám velmi zajímavé dát na webu prostor i právě jim, a umožnit jim podělit se tak o své nápady, vychytávky a triky.

Jakou očekáváte návštěvnost?

Bavil bych se řádově o statisících uživatelů měsíčně. Podpora tohoto webu je postavena hlavně na televizní komunikaci, televizních spotech, ale plánujeme i cross mediální kampaň, kde použijeme jiné typy médií.

Kromě spolupráce s českými kutily máte v plánu spolupracovat i s někým dalším?

Navázali jsme velmi příjemnou spolupráci například s webem Fler.cz, kde bychom chtěli vytvořit jakýsi seriál a propojit jejich obsah s naším tak, abychom oslovili jejich cílovou skupinu, něco jí nabídli – a naopak.

A co propojení webu s HbbTV?

Tady se nabízí varianta, kde budeme mít možnost na webu vytvořit speciální aplikaci a jakýsi virtuální kanál v hybridním vysílání, který bude čtyřiadvacet hodin denně, sedm dní v týdnu nabízet divákům videoobsah zaměřený podle sezóny.

Jak velká redakce za webem stojí?

V tuhle chvíli máme dva redaktory na full-time, kteří spolupracují s externisty. Externistů je zatím zhruba do deseti a dodávají nám specifický obsah, podle sezóny či témat redakčního plánu.

A jak jste vybírali název?

Měli jsme na výběr z několika různých variant, od využití stávajících brandů, jako jsou Vychytávky, přes názvy, jako je Kutil, až k negenderově zabarveným variantám, kdy o jeho podobě rozhodl výzkum a diváci, kteří z nabídky vybrali, že se bude jmenovat Prima Nápady.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.