31.08.2015, 06:32

Zájem o porno v televizi roste. Internetu navzdory

Zájem o porno v televizi roste. Internetu navzdory

Porno v televizi stále slaví úspěch a divácký zájem o něj je stabilní. „U některých operátorů zájem dokonce roste, proto ho najdete ve všech nabídkách kabelových, satelitních a IPTV operátorů,“ říká v rozhovoru pro MediaHub.cz Erika Luzsicza, zakladatelka mediální a konzultační společnosti AXOCOM Media Business Servicing, která zastupuje specializované televizní kanály jako třeba JOJ Cinema, MTV či Hustler TV. 

Důvodů je podle ní několik. „Nazepomínejte třeba, že právě kanály pro dospělé bývají průkopníky nových technologií. Porno v televizi například pomohlo popularizovat i 3D technologie. Hustler pak vyvíjí i nové aplikace jako například Hustler Interactiv. Ta například umožňuje divákovi, aby si podle sebe na míru poskládal vlastní děj celého filmu nebo sestavil jednotlivé epizody,“ vysvětluje šéfka AXOCOMU důvod, proč navzdory internetu zahlcenému pornografií zdarma, si stále mnoho diváků platí specializované kanály pro dospělé.

„Jde především o divácký komfort. Nejenže se díváte na film na velké obrazovce a v kvalitním rozlišení, ale jako divák především nemusíte nic řešit a hledat, na co byste se podíval. To je kritérium, které stejně dobře funguje i u filmových kanálů,“ dodává.

O porno v kabelové televizi je stále zájem. Internetu navzdory. (Foto ČTK/ZUMA/Kike Calvo)

 

Velká část diváků je podle ní líná si program sestavit či vyhledat, to za ně právě dělá daný tematický kanál. Který, když se vybuduje jako stabilní brand, tak zároveň funguje jako záruka kvality a spokojenosti, ke kterému se diváci rádi vrací. Divák pak nemusí vůbec přemýšlet a přepínat. Dalším faktorem je výhodná cena, předplatné není nic nedostupného, zejména když je několik takto tematických kanálů umístěno v balíčku s množstvím jiných tematických kanálů, ve kterém si každý člen rodiny najde svá oblíbená témata.

 

 

A jaká je budoucnost placeného kabelového porna? „Pokud kabelové stanice udrží svůj dosavadní progres, co se týče nabídky a kvality obsahu a nových technologií, tak zájem o ně neopadne. Navíc stejně jako u velké televize, i tady platí, že do budoucna bude snaha posílit trend mobility, tak aby diváci svůj oblíbený program mohli vidět bez omezení, tedy nejen doma přes set top box, ale aby měli nabídku svých vybraných TV kanálů vždy i třeba na cestách. Další směřování ovlivní vývoj technologií a jejich dostupnost,“ vysvětluje.

 

V rozhovoru s Erikou Luzsicza, ze společnosti AXOCOM, který publikujeme ve středu, se věnujeme nejen tématickým televizním kanálům pro dospělé, ale i specializovaným stanicím, jako jsou třeba ty, věnující se lovu, rybolovu, vaření a třeba domácícm miláčkům. Dokáží generovat zisk? Za jakých podmínek? A jaká je budoucnost takových specializovaných televizí?

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.