09.03.2018, 08:56

Daenerys Targaryen a Rihanna. Agentury napříč světem slavily Mezinárodní den žen.

Kampaně hlavně vyzdvihovaly úspěšné ženské osobnosti.

Daenerys Targaryen a Rihanna. Agentury napříč světem slavily Mezinárodní den žen.
Zdroj: Sense New York

Včerejší den se nesl ve znamení mezinárodního dne žen. Svátek, jehož kořeny sahají až ke stávce newyorských švadlen v roce 1908, si nenechaly ujít ani nejrůznější mediální a marketingové agentury, které tento den využily k originální propagaci.

Například newyorská agentura Stink Studios vyzvala všechny své zaměstnankyně, aby v tento den nechodily do práce a svým mužským kolegům tak ukázaly, jak jsou na pracovišti nepostradatelné. Společnost Droga5 zase ve spolupráci s neziskovkou Catalyst promítla na jeden z mrakodrapů na Wall Street symbol Venuše.

Agentura Ogilvy zase zveřejnila poster plný významných a úspěšných žen.

Zdroj: Ogilvy

Podobnou strategii zvolila i agentura Sense of New York, která na svých stránkách ukázala osm ženských vzorů. Mezi ně se dostala například i zpěvačka Rihanna, pákistánská aktivistka Malala Yousafzai nebo hrdinka seriálového dramatu Hra o trůny, Daenerys Targaryen.

Agentura BBDO New York zase přišla s kampaní "It's time to Redefine", kde vyzývá, aby ve slovnících byly přepsány definice slova "žena", které znějí jako z 19. století.

FCB Inferno of London využila mezinárodní den žen k vytvoření hracích karet, na nichž jsou vyobrazeny jen ženy.

Cookies

Na našich stránkách používáme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce a vašeho zážitku při čtení Mediahub.cz. Bližší informace naleznete v Pravidlech používání cookies. Zpracování a správu cookies nastavíte přímo ve Vašem prohlížeči.