09.11.2017, 15:42

Nejčtenější byl ve 3. čtvrtletí opět Blesk s 960.000 čtenářů

Nejčtenějším deníkem byl ve 2. a 3. čtvrtletí opět Blesk s 960.000 čtenáři na vydání. Proti předchozímu období ztratil 26.000 čtenářů. Následuje Mladá fronta Dnes, které poklesla čtenost o 23.000 na 564.000 čtenářů na vydání. Třetí je Sport s růstem o 3,5 procenta na 268.000 čtenářů. Vyplývá to z výzkumu Media projekt pro Unii vydavatelů.

Nejčtenější byl ve 3. čtvrtletí opět Blesk s 960.000 čtenářů

Vedle Sportu rostla čtenost ještě deníku Aha! a Hospodářským novinám. Celostátní síť Deník zaznamenala pokles o 32.000 na 551.000 čtenářů. V jejím rámci byla nejsilnější regionální síť Deník střední Čechy + Pražský deník s 80.000 čtenářů na vydání.

Suplementem s nejvyšší čteností byl opět titul Blesk magazín s nárůstem o jedno procento na 1,26 milionu čtenářů, a stejně tak se na druhém místě umístil TV Magazín a na třetím Magazín Dnes + TV. Nejčtenějšími prodávanými časopisy byly Nedělní Blesk (531.000 čtenářů), Rytmus života (510.000 čtenářů) a třetími v pořadí byly TV max a Blesk pro ženy (shodně 425.000 čtenářů).

Celkový souhrnný zásah deníků a jejich suplementů činil 69 procent populace. Čtenářem alespoň jednoho časopisů bylo téměř 83 procent populace ve věku 12 - 79 let. V absolutní hodnotě to představuje 7,3 milionu osob.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.