14.11.2017, 11:40

Obchodním ředitelem printových titulů Mladé fronty se stal David Korn

Novým obchodním ředitelem printových ekonomických titulů vydavatelství Mladá fronta se od 13. listopadu 2017 stal David Korn.

Obchodním ředitelem printových titulů Mladé fronty se stal David Korn
Zdroj: Mladá fronta a.s.

"Nastupující obchodní ředitel působil dříve ve vydavatelství Mladá fronta jako ředitel inzerce divize Euro E15 (2011-2015), předtím pracoval jako Brand Marketing Manager deníku E15 a týdeníku Euro (2009-2011)," uvádí Pavlína Míčová z vydavatelství Mladá fronta.

David Korn naposledy vedl vlastní projekty a řídil obchodní a marketingové strategie klientů. Nyní obchodně povede ekonomické a specializované tituly (Euro, Profit, Esence). Úkolem Davida Korna bude rozvíjení nové obchodní strategie, přímého a agenturního prodeje, rozšíření nabídky služeb, realizace nových aktivit a plnění nových obchodních cílů.

„Znám Davida Korna dlouhé roky a oceňuji jeho silnou orientaci na dobrý výsledek, znalost mediálního trhu a schopnost využít obchodních příležitostí. Přeji Davidovi mnoho úspěchů v nové pozici. Lence Benetkové děkuji za odvedenou práci,“ řekl Jan Mašek, výkonný ředitel vydavatelství Mladá fronta. Dosavadní obchodní ředitelka printových ekonomických titulů Lenka Benetková po dohodě opustí vydavatelství Mladá fronta na konci roku.

Obchodním ředitelem divize Online se stal nově Ondřej Polášek, který doposud v divizi působil v pozici Group Sales Managera.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.