05.12.2017, 11:24

HbbTV je nyní plně dostupná i pro komerční zadavatele na Slovensku

Interaktivní televize HbbTV je nyní plně dostupná pro komerční zadavatele i na Slovensku. Jako první technologii přezdívanou červené tlačítko adoptovala jednička trhu TV Markíza. Ta již formáty HbbTV zařadila do stálé obchodní nabídky.

HbbTV je nyní plně dostupná i pro komerční zadavatele na Slovensku

"Po vzoru České republiky tak umožní inzerentům nakupovat online kampaně přímo na interaktivních televizních obrazovkách. Markíza spolupracuje se společností Hybrid, která se dlouhodobě specializuje na monetizaci HbbTV," uvádí společnost Hybrid ve své tiskové zprávě. 

Markíza Group začíná plně využívat potenciál digitální platformy HbbTV, a to na všech třech stanicích Markíza, Dajto i Doma. Slovenský leader spustil HbbTV v roce 2016 a dosud nabízel obsahové služby pro diváky jako videoarchiv, zpravodajství nebo například intektivní hry. Od nynějška se otevírá i pro inzerenty, kterým nabízí 7 reklamních formátů a několik variant cílení známé z českého prostředí.

"HbbTV vnímame ako rozšírenie ponuky klasickej televizie a televizie v online prostredi. Výhodou oproti klasickému online, je práve kvalitatívna stránka vel'kosti TV obrazovky v porovnání s mobile alebo destkop. Očakávam taktiež menšiu rezistenciu voči reklame, na tejto platforme," říká Juraj Máťuš, ředitel centra reklamy Markíza - SLOVAKIA, spol. s.r.o

„Slovensko se otevřelo nejnovějším trendům a má skvělou šanci těžit jeho fantastický potenciál. Naším cílem je za pomocí platformy Hybrid Ads efektivně a dlouhodobě využívat tento prémiový prostor ve prospěch všech hráčů na trhu. Televizí, inzerentů a samozřejmě i diváků,“ představuje spolupráci Lukáš Hnilička, CEO Hybridu.

Online kampaně na slovenských TV i programaticky

Po vzoru České Republiky Markíza disponuje totožnými formáty, které se obchodují za cenu za tisíc zobrazení (CPT). Aktuální ceník HbbTV formátů je dostupný zde. Kampaně v HbbTV jsou známé pro svou vysokou výkonnost, kde se míra CTR běžně pohybuje mezi 2-4%. V roce 2017 se v ČR zatím uskutečnilo více než 180 kampaní.

Kromě přímého obchodu, který zajišťuje napřímo obchodní oddělení Markízy, bude většina formátů dostupná skrze programatický nákup v DSP Adform. Programatický nákup zajišťují společnosti R2B2 a Hybrid, které za toto řešení byly oceněné mezinárodní asociací pro HbbTV na letošní Symposiu v Římě v kategorii Best Use of HbbTV for Advertising and Promotion.

"Zapojení Markíza Group do ekosystému Hybrid Ads je pozitivní zpráva pro všechny. HbbTV se rozrůstá o další trh, a to s sebou přináší nespočet výhod, včetně strmě vzrůstajícího reache, nebo třeba jednoduchý a standardizovaný cross-country online nákup. Očekávám, že tento trend bude nadále pokračovat a dlouho nezůstaneme na současných 15ti televizních kanálech,“ uzavírá Hnilička.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.