10.01.2018, 16:07

MAFRA v onlinu poráží CNC, za uplynulý rok skončila na 2. místě

Mediální skupina MAFRA v roce 2017 potvrdila svoji dlouhodobě silnou pozici v on-line segmentu. S výjimkou jediného měsíce (srpen) po celý rok úspěšně držela pozici druhého největšího provozovatele českého internetu, přičemž na konci roku své postavení dále posílila.

MAFRA v onlinu poráží CNC, za uplynulý rok skončila na 2. místě
Zdroj: MAFRA

V prosinci se skupina s počtem 4,24 milionu reálných uživatelů stala jedničkou, pokud jde o počet reálných uživatelů z mobilních zařízení a iDNES.cz byl ve všech měsících druhé poloviny roku 2017 nejnavštěvovanějším webem českého internetu z mobilních zařízení

Zpravodajský web iDNES.cz rovněž zaznamenal mimořádný úspěch: je jediným významným obsahovým webem v domácím on-line světě, na němž uživatelé loni trávili měsíčně v průměru více než dvě hodiny. V porovnání s konkurencí to je například o 30 až 40 minut déle než na webu Novinky.cz, a dokonce o hodinu a půl déle než na stránkách Blesk.cz.

Sekce Zpráv na iDNES.cz se navíc s rekordní cifrou 1,59 miliardy zobrazení stala s výrazným náskokem největší ve své kategorii z pohledu počtu zobrazených stránek.

A první místo v kategorii rodičovských a těhotenských webů v roce 2017 patřilo také webu emimino.cz, když relevantní konkurenci „utekl“ o zhruba půl milionu RU.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.