09.03.2018, 09:58

Evropa 2 posiluje všednodenní schéma – vrací se Bouček i Kohák

Od března se multimediální dům Lagardere Active ČR pouští do dalších proměn Evropy 2. Cílem programových změn je protáhnout ranní prime-time a přinést tak zadavatelům reklamy další prostor pro možné speciální operace, se stejným zásahem jako má Ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým.

Evropa 2 posiluje všednodenní schéma – vrací se Bouček i Kohák
Zdroj: Lagardere

"Posluchači se v nové Afterpárty Evropy 2 s Liborem Boučkem, která běží každý všední den mezi 9.00 – 12.00 hod., mohou těšit na rubriky jako Kultovka Evropy 2 nebo Sprostějov aneb Slovník sprostých slov s Jakubem Kohákem," uvedla v dnešní tiskové zprávě Zuzana Nevoralová, tisková mluvčí Lagardere Active ČR. 

„Evropa 2 je lovebrand, který láká zvučná jména. Vloni jsme posílili program o vtipnou trojici dam 3v1, tedy Nikol Štíbrovou, Veroniku Arichtevu a Martinu Pártlovou, začátkem roku přibyl do Ranní show ženský element v podobě zpěvačky Victorie Velvet. Nyní přichází do všednodenního vysílání další atraktivní a vtipní muži, Libor Bouček, Jakub Kohák,“ říká Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.

Změny se dočkalo i Vyber si na maXXimum, kde Petra Cerhu alias Nastyho střídá mladá dvojice z víkendu – Petr Říbal a Ondřej Urban. Beatboxer, moderátor a stand-up komik Nasty bude i nadále dělat hudební žebříček Evropa 2 Music Chart, kde se zaměří ale více i na videoobsah pro weby a sociální sítě rádia, které mají aktuálně více než milion fanoušků. Víkendové vysílání posílí mladá a nadějná moderátorka Barbora Krčmová.

Evropa 2 nasadila od tohoto týdne do vysílání nové hudební programové schéma. Přibyly i nové rubriky, například Sprostějov aneb Slovník sprostých slov s Jakubem Kohákem. „Cílem aktuálních programových změn je přinést klientům další prostor pro odbavení spotů a speciálních operací, který nabídne stejný zásah jako má často vyprodaná Ranní show Evropy 2 s Leošem a Patrikem,“ vysvětluje Maureryová. Právě Ranní show Evropy 2 je z dlouhodobého hlediska nejúspěšnějším obchodním produktem Lagardere Active ČR. Hned za Ranní show následuje Odpolední show, která je ale dokonce z hlediska poslechovosti ještě úspěšnější než ranní vysílání.

Cookies

Na našich stránkách používáme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce a vašeho zážitku při čtení Mediahub.cz. Bližší informace naleznete v Pravidlech používání cookies. Zpracování a správu cookies nastavíte přímo ve Vašem prohlížeči.