12.03.2018, 17:53

Společenské týdeníky v lednu: Týden nehorázně rostl díky elektronickým prodejům, TÉMA předběhlo Reflex

Meziroční srovnání prodejů společenských týdeníků.

Společenské týdeníky v lednu: Týden nehorázně rostl díky elektronickým prodejům, TÉMA předběhlo Reflex
Zdroj: MAFRA

V měsíci lednu si týdeník TÉMA (MAFRA) meziročně polepšil o 9,97 procenta, a stal se tak nejprodávanějším společenským týdeníkem na českém trhu. Týdeníku se dařilo jednak na pultech, jednak zaznamenal výrazný nárůst předplatitelů.

Prodaný náklad týdeníku Reflex (CNC) meziročně vzrostl o 6,87 procenta. Týdeníku se dařilo ve všech kategoriích, největší nárůst však zaznamenal v elektronickém prodeji, a to o 11,29 procenta.

V pořadí třetí Týden (Empresa) zaznamenal skokový meziroční nárůst o 36,96 procenta. Týdeník propadl jak na pultech, tak na poli předplatného. Za velmi výrazným nárůstem tak stojí pouze elektronické prodeje, kde vylétl o 111,75 procenta.

Týdeník Respekt (Economia) zaznamenal meziroční nárůst o 8,77 procenta. Dařilo se mu ve všech sledovaných kategoriích.  

Leden naopak nepřál týdeníku Instinkt (Empresa), jehož prodaný náklad meziročně klesl o 7,96 procenta. Týdeník nejvíce propadl na pultech, a to o 21,54 procenta. 

Prodaný náklad - meziroční srovnání leden 2017/2018

Zdroj: ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku

Pultové prodeje - meziroční srovnání leden 2017/2018

Zdroj: ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku

Předplatné - meziroční srovnání leden 2017/2018

Zdroj: ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku

Elektronické prodeje - meziroční srovnání leden 2017/2018

Zdroj: ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku

Cookies

Na našich stránkách používáme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce a vašeho zážitku při čtení Mediahub.cz. Bližší informace naleznete v Pravidlech používání cookies. Zpracování a správu cookies nastavíte přímo ve Vašem prohlížeči.