13.04.2018, 13:23

S Renaultem zažijete Star Wars na vlastní kůži

Reklama vás totiž do světa této fantasy ságy zavede. Marketingová akce je samozřejmě spojena i s představením produktu.

S Renaultem zažijete Star Wars na vlastní kůži
Zdroj: ČTK

Díky spolupráci společnosti Renault s tvůrci filmu "Solo: A Star Wars Story" diváci uvidí některé záběry ještě před oficiálním uvedením snímku, který se objeví v kinech ve Spojeném království 24. května 2018.

Od dubna do července 2018 společnost Renault zve prostřednictvím celoevropské kampaně všechny zájemce na prezentaci, která je přiměje, aby se "vydali alternativní cestou". Tu navrhla a vytvořila ve spolupráci s firmami Lucasfilm, Disney a Publicis Conseil. Pro francouzskou automobilku je to zcela nový typ spolupráce, jeho výsledky budou prezentovány v 25 zemích po celé Evropě.

Idea kampaně navazuje na pokročilé funkce automobilu Renault KADJAR, chce zákazníkům říct, aby se také "vydali alternativní cestou".

Zdroj: ČTK

Návštěvníci prezentace budou mít možnost shlédnout výjimečné scény z připravovaného filmu sedm týdnů před jeho premiérou. Projekce je realizována prostřednictvím technologie virtuální reality.

Spolupráce se Shazam


Renault také navázal spolupráci se společností Shazam, kampaň Renault a "Solo: A Star Wars Story" přináší i lidem na cestách. Na zastávce hromadné dopravy stačí použít aplikaci Shazam a naskenovat venkovní reklamu Renault a "Solo: A Star Wars Story".

Tato aktivace spustí video, ve kterém si uživatelé mohou prohlédnout automobil Renault KADJAR prostřednictvím rozšířené reality a zároveň se mohou dozvědět další podrobnosti o vozidle.

Rozšířená realita je pouze jednou ze součástí plně sjednocené kampaně, která zahrnuje i televizní spot, v něm vystupuje Chewbacca. Renault spolupracoval s přední firmou z oblasti vizuálních efektů Industrial Light & Magic proslulou prací na sérii filmů Star Wars, která v tomto televizním spotu vytvořila speciální efekty.

Kromě televizních spotů, inzerce a oudoorové reklamy bude většina reklamních materiálů publikována na digitálních platformách.

​Článek vyšel na strategie.hnonline.sk.

Cookies

Na našich stránkách využíváme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce.