11.06.2018, 12:13

Deníky v dubnu: Zájem čtenářů o předplatné dále klesá

Sledované deníky pokračovaly v propadu prodejů. Meziroční propad činil 7,29 procenta, což je nejvíce od začátku roku.

Deníky v dubnu: Zájem čtenářů o předplatné dále klesá
Zdroj: MAFRA

V meziročním srovnání se nejvíce dařilo Hospodářským novinám (Economia), které si polepšily o 4,53 procenta, a to především díky nárůstu elektronických prodejů, kde zaznamenaly strmý nárůst o 49,16 procenta. Deníku se nedařilo na poli předplatného, kde zaznamenal propad o 7,48 procenta, na prodejních pultech podal deník téměř stejný výkon jako loni - zaznamenal nepatrný pokles o 0,07 procenta. 

Poměrně dobrý výkon podal deník Blesk (CNC), který zaznamenal mírný meziroční pokles o 3,74 procenta. Deník výrazně rostl na poli elektronických prodejů.   

Celkem se dařilo i Lidovým novinám (MAFRA), které zaznamenaly  meziroční pokles o 4,62 procenta.

Největší meziroční odliv čtenářů zaznamenalo Aha! (CNC), a to o 11,69 procenta. Deníku se nedařilo v žádné z kategorií. 

Duben 2017/2018 - prodaný náklad 

Zdroj: ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku

Na pultech se nejvíce dařilo již dříve zmíněným Hospodářským novinám. Poměrně dobrý výkon podalo Právo (Borgis), které zaznamenalo meziroční pokles o 4,07 procenta.

Duben 2017/2018 - pultové prodeje

Zdroj: ABC ČR - kancelář ověřování nákladu tisku

​Zájem čtenářů o předplatné, které dříve drželo deníky nad vodou, postupně klesá. Oproti předchozímu roku u sledovaných deníků propadl celkově o 11,14 procenta. Žádný z deníků na poli předplatného nerostl, nejlepší výkony podal Blesk (-1,20 procenta) a Sport (-4,99 procenta), pro oba deníky je ale předplatné pouze doplňkovou záležitostí.

Duben 2017/2018 - předplatné

Cookies

Na našich stránkách používáme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce a vašeho zážitku při čtení Mediahub.cz. Bližší informace naleznete v Pravidlech používání cookies. Zpracování a správu cookies nastavíte přímo ve Vašem prohlížeči.