21.06.2018, 11:21

Instagram spouští IGTV, dokáže konkurovat YouTube?

Délka videí se mění z 60 sekund na 60 minut.

Instagram spouští IGTV, dokáže konkurovat YouTube?
Zdroj: Mashable

Instagram v roce 2012 koupila společnost Facebook za jednu miliardu dolarů. Aplikace původně vytvořená na sdílení fotografií se rozrostla a momentálně je to sociální síť, kterou lidé využívají nejen na zveřejňování fotografií, ale i krátkých videí a posílání zpráv. Dokonce před několika měsíci vývojáři na platformě umožnili uskutečnit přímý prodej.

Dosud bylo možné na Instagram přehrávat videa dlouhá 60 sekund, novinkou je IGTV, která umožní obsah sledovat až 60 minut. Videonahrávky spouští Instagram v nejnovější verzi sociální sítě.

Podle šéfa firmy Kevina Systroma je pro mobilní telefony vhodnější Instagram než kanál YouTube, informoval zpravodajský portál CNBC. Nová platforma zatím poběží bez reklamy, kterou ale firma později nevylučuje.

Systrom novinářům oznámil, že počet aktivních uživatelů jeho sítě právě překročil jednu miliardu měsíčně, zatímco loni v září to bylo "jen" 800 milionů.

Zdroj: androidpolice.com

Jaký je rozdíl mezi IGTV a Instagramem?

Videa bude možné sledovat vertikálně a přehrávat na celé obrazovce. Dostat se k IGTV bude velmi jednoduché, stačí zatáhnout směrem nahoru, kde si uživatelé budou moci vybrat mezi videy "Pro vás", "Následující", "Populární" a "Pokračovat ve sledování". Videa lze i komentovat a přeposílat.

IGTV bude mít také kanály, ty budou představovat tvůrci, kteří si kanál vytvoří.

Uživatelům, kteří chtějí sledovat dlouhá videa, stačí aktualizovat svou stávající Instagram aplikaci. Nová verze bude dostupná v průběhu několika týdnů pro operační systémy Android i iOS.

Článek vyšel původně na Stratégie.sk.

Cookies

Na našich stránkách používáme cookies. Slouží ke zlepšení naší práce a vašeho zážitku při čtení Mediahub.cz. Bližší informace naleznete v Pravidlech používání cookies. Zpracování a správu cookies nastavíte přímo ve Vašem prohlížeči.